Jaki jest termin realizacji?
Zamówienia realizujemy do 7 dni roboczych.
Dlaczego termin realizacji jest taki długi?
Termin realizacji wynika z tego, że obuwie produkowane jest na bieżąco.
Może się jednak zdarzyć, że posiadamy konkretną parę na stanie- wówczas wysyłka nastąpi w ciągu 24 h od momentu otrzymania wpłaty/potwierdzenia zamówienia.
W jakim czasie mogę dokonać zmiany zamówienia?
Zmiany zamówienia można dokonać w ciągu 24 h od momentu jego złożenia.
W tym celu należy skontaktować się z nami drogą mailową lub telefoniczną.
Ile mam czasu na zapłatę za zakupiony towar?
Na wpłatę czekamy pięć dni. Jeżeli w tym czasie nie otrzymamy wpłaty lub prośby o przedłużenie terminu płatności- zamówienie zostanie anulowane.
Czy buty marki Noevision „trzymają rozmiar”?
Buty wykonywane są na różnych kopytach wobec czego przed zakupem prosimy zwracać uwagę na podane w opisie długości wkładek wewnętrznych oraz informacje o numeracji (standardowa, zawyżona, zaniżona).
Jak dobrać rozmiar?
Będziesz potrzebować czystą kartkę papieru, ołówek oraz metr krawiecki.
Dla dokładności pomiarów zalecamy, aby poprosić drugą osobę o pomoc.
1. Połóż kartkę papieru na ziemi, a następnie na niej gołą stopę. Stań w taki sposób aby noga luźno spoczywała na kartce papieru.
Dla dokładności pomiaru najlepiej pozostawać w pozycji stojące.
2. Odrysuj stopę w taki sposób, aby ołówek był cały czas w pozycji prostopadłej do papieru. Dla dokładności pomiaru najlepiej było by, aby czynność tę wykonała druga osoba, gdyż każda zmiana pozycji stopy na kartce może zafałszować wynik pomiaru, a w efekcie spowodować niewłaściwy dobór rozmiaru.
3. Zmierz długość odrysowanej stopy przykładając metr od końca pięty do czubka największego palca.
W ten sposób uzyskasz długość stopy.
Pamiętaj, że długość wkładki wewnętrznej powinna być do około 0,5 cm dłuższa od długości stopy prawidłowo zmierzonej.
Czy istnieje możliwość zwrotu/ wymiany zakupionego obuwia?
Oczywiście, istnieje możliwość zwrotu/wymiany obuwia w terminie do 30 dni.
Informację na ten temat można znaleźć w zakładce Zwroty i wymiany
Czy istnieje możliwość zwrotu/ wymiany obuwia wykonanego według mojej specyfikacji?
Nie ma możliwości zwrotu/wymiany obuwia, które zostało wyprodukowane według indywidualnych potrzeb klienta.
Otrzymałam buty niezgodne z zamówieniem. Co mam zrobić?
W przypadku otrzymania obuwia innego niż zamawiane prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Czy obuwie marki Noevision objęte jest gwarancją?
Tak, obuwie objęte jest 12-miesięczną gwarancją producenta.