- Jaki jest termin realizacji?
Zamówienia realizujemy w około 21 dni roboczych. Z racji tej, że jest to produkcja ręczna oraz komponenty zamawiane są na bieżąco produkcja zamówienia może sięgać nawet do 40 dni.
- Dlaczego termin realizacji jest taki długi?
Termin realizacji wynika z tego, że obuwie produkowane jest na bieżąco.
- W jakim czasie mogę dokonać zmiany zamówienia?
Zmiany zamówienia można dokonać w ciągu 24h od momentu jego złożenia.
W tym celu należy skontaktować się z nami drogą mailową lub telefoniczną.
- Ile mam czasu na zapłatę za zakupiony towar?
Na wpłatę czekamy pięć dni. Jeżeli w tym czasie nie otrzymamy wpłaty lub prośby o przedłużenie terminu płatności - zamówienie zostanie anulowane.
- Czy buty marki Noevision „trzymają rozmiar”?
Buty wykonywane są na różnych kopytach, wobec tego przed zakupem prosimy zwracać uwagę na podane w opisie długości wkładek wewnętrznych.
- Jak dobrać rozmiar?
Będziesz potrzebować czystą kartkę papieru, ołówek oraz metr krawiecki.
Dla dokładności pomiarów zalecamy, aby poprosić drugą osobę o pomoc.
1. Połóż kartkę papieru na ziemi, a następnie na niej gołą stopę. Stań w taki sposób aby noga luźno spoczywała na kartce papieru.
Dla dokładności pomiaru najlepiej pozostawać w pozycji stojące.
2. Odrysuj stopę w taki sposób, aby ołówek był cały czas w pozycji prostopadłej do papieru. Dla dokładności pomiaru najlepiej było by, aby czynność tę wykonała druga osoba, gdyż każda zmiana pozycji stopy na kartce może zafałszować wynik pomiaru, a w efekcie spowodować niewłaściwy dobór rozmiaru.
3. Zmierz długość odrysowanej stopy przykładając metr od końca pięty do czubka największego palca.
W ten sposób uzyskasz długość stopy.
- Czy istnieje możliwość zwrotu/wymiany zakupionego obuwia?
Oczywiście, istnieje możliwość zwrotu/wymiany obuwia w terminie do 30 dni.
Informację na ten temat można znaleźć w zakładce zwroty i wymiany
- Czy istnieje możliwość zwrotu/wymiany obuwia wykonanego według mojej specyfikacji?
Nie ma możliwości zwrotu/wymiany obuwia, które zostało wyprodukowane według indywidualnych potrzeb klienta.
- Otrzymałam buty niezgodne z zamówieniem. Co mam zrobić?
W przypadku otrzymania obuwia innego niż zamawiane prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
- Czy obuwie marki Noevision objęte jest gwarancją?
Tak, obuwie objęte jest 12-miesięczną gwarancją producenta.